La principal novetat de la nova temporada en els serveis informatius d’À Punt Mèdia és l’aposta per l’última tecnologia amb l’aplicació de la realitat augmentada i els nous decorats interactius.

L’estudi 3 del centre de producció de programes d’À Punt estrena decorat, però també la ubicació de la nova pantalla gegant de 18 metres (videowall) des de la qual es projectaran fotos, vídeos i titulars. Els informatius també canvien l’aparença i tindran nova retolació i grafisme. A més, l’espai L’oratge usarà la realitat augmentada, que consisteix en una integració d’elements 3D en un entorn real.

“La societat recupera el pols, la vida es normalitza a les aules, als llocs de treball, als carrers i als recintes esportius. À Punt ha de ser el mitjà de proximitat que ho mostre i que detecte els problemes i les esperances de la Comunitat Valenciana, ara que ja ha passat el pitjor. I per això hem fet un gran esforç en informatius, tant en cobertura com en innovació tecnològica”, ha dit el director general d’À Punt Mèdia, Alfred Costa, en la presentació de les novetats.

En aquest sentit, la directora d’informatius, Raquel Pérez Ejerique, ha assenyalat que aquesta temporada es vol fer “un salt en qualitat tècnica i audiovisual, i per això estrenem un nou estudi 3 equipat amb la tecnologia més capdavantera. Un salt per acostar-nos a les valencianes i els valencians. Contar-los el que passa ací, i explicar-ho. Ja no estem enfront, estem al costat”.

Novetats en la graella

Pel que fa la graella, una de les novetats la protagonitza el programa A la ventura, conduït per Marta Ventura. L’espai, que la passada temporada s’emetia els divendres a la nit, canvia d’hora i de format per transformar-se en un magazín matinal diari d’actualitat.

Per la seva part, el programa esportiu Línia de fons també canvia d’horari, i ara s’emetrà des de les 23 fins a la 1 de la matinada.

En relació a À Punt Ràdio, el magazín de proximitat El rall, amb Clara Castelló i Helena Montaner, passa a ser diari i s’emetrà de 12 a 13.30 h.