L’aposta d’À Punt Mèdia per arribar el públic jove mitjançant les xarxes socials està aconseguint bons resultats. Així, suma 150.000 seguidors a Instagram i 68.000 a TikTok, tot remarcant que és el mitjà de comunicació valencià amb més seguidors en aquestes xarxes.

Aquestes xifres que responen a l’estratègia de difondre a través dels seus perfils els continguts de la televisió, la ràdio i el web. La intenció és “connectar amb un públic jove que s’informa majoritàriament, i de vegades quasi en exclusiva, a través de les xarxes socials”, explica el director d’informatius d’À Punt, Ivan Esteve.

L’aposta es fonamenta en la creació de continguts de proximitat, de servei públic i en valencià, tant amb vídeos verticals com amb carrusels explicatius i directes.

El mitjà explica que això li ha permès multiplicar per 3,4 l’audiència a Tiktok en els últims dos mesos, amb un total de 5,1 milions de visualitzacions de vídeo. Pel que fa al canal d’Instagram, l’increment ha estat d’un 17% en el mateix període, amb un abast d’1,7 milions de comptes i 5,5 milions de visualitzacions.

“Inversió a llarg termini”

TikTok i Instagram són estratègiques per al departament digital d’À Punt Notícies, ja que permeten arribar a unes audiències molts joves que no estan acostumades a consumir televisió i ràdio lineal.

Així doncs, l’equip digital, amb l’ajuda dels periodistes especialitzats de la redacció, elabora diàriament contingut específic per a les dues plataformes, traslladant-hi totes les notícies que obren els informatius de la ràdio i la televisió.

Per a la direcció d’À Punt, el lideratge informatiu a les xarxes socials és una inversió a llarg termini per fidelitzar audiències joves i locals: “És important que els joves valencians també diguen això de ‘ho he vist en À Punt’, encara que no es referisquen a la tele, sinó a les xarxes socials”, assenyala Esteve.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram