À Punt Mèdia ha exercit d’amfitriona d’una jornada de treball de l’Associació de Directors de Comunicació – Dircom celebrada aquest dijous al centre de producció de programes i informatius de Burjassot. La trobada ha servit per donar a conèixer la marca À Punt a aquesta entitat estatal amb prop de 1.000 associats.

La jornada ha consistit en la visita d’una quinzena de membres de Dircom del País Valencià a la seu d’À Punt, on han conegut de primera mà els estudis de ràdio i televisió, la redacció d’informatius i el serveis de documentació. Durant la mateixa, s’ha presentat el model d’À Punt i el seu projecte de futur, i també s’han exposat els objectius de màrqueting i comunicació, així com algunes de les estratègies i accions que està implementant.

“El proper 10 de juny, À Punt celebrarà el seu tercer aniversari i hem pensat que, donat el creixement exponencial que estem tenint i la penetració dins de la societat valenciana, com ens mostren cada dia les xifres d’audiència, aquesta jornada ens permet reforçar la visibilitat de la marca de la radiotelevisió pública i web valenciana a nivell nacional i internacional”, ha assenyalat Alfred Costa, director general d’À Punt Mèdia.

“L’arribada d’À Punt ha suposat el ressorgir d’un sector fonamental per als qui ens dediquem a la comunicació”, ha comentat Esther Castellano, presidenta de la delegació de Dircom al País Valencià i Múrcia. “Amb aquesta trobada, hem iniciat una línia de col·laboració per fomentar junts les relacions entre mitjans de comunicació i departaments de relacions externes en les empreses, un vincle clau per a tots els que formem part de la professió, en un costat o un altre de la barrera. Aquesta col·laboració ens ajudarà, a més, a defensar el paper vertebrador de la comunicació, així com el rol estratègic del perfil del dircom en les empreses”, ha afegit.

Durant la sessió de treball també han intervingut el dircom d’À Punt, Benjamín Marín, i el cap del servei de publicitat, màrqueting i comercial, Josep Rochera, a banda d’Alfred Costa.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram