À Punt Mèdia cedirà les seves instal·lacions i finestres a l’empresa d’innovació Brainstorm Multimedia perquè puguin testar les seves investigacions tecnològiques més recents desenvolupades en l’equipament, els mitjans i els recursos, tècnics, informàtics i audiovisuals emprats en les seves emissions i processos interns.

Brainstorm Multimedia és una empresa valenciana amb experiència en el sector de les tecnologies de la informació i la informàtica, que habitualment porta a terme projectes de R+D+I, amb una especial rellevància en l’ús en directe d’estudis virtuals 3D (ofereix els seus serveis a l’NHK, la BBC, l’NBC o la RAI, entre d’altres).

El conveni de col·laboració entre ambdues parts convertirà À Punt en el banc de proves dels productes que després Brainstorm Multimedia comercialitzarà. A canvi, rep la llicència i el dret d’ús sobre les tecnologies, productes, béns i materials proporcionats en cada projecte. A més, Brainstorm oferirà sessions gratuïtes de formació a la plantilla d’À Punt sobre el seu ús.

“La radiotelevisió pública valenciana té l’obligació de promocionar i difondre la imatge de les empreses i de les indústries tecnològiques capdavanteres de la Comunitat Valenciana”, assenyala Alfred Costa, director general d’À Punt. “Aquest és l’exemple d’una empresa que té un potencial d’internacionalització dels seus productes, molt important, en un sector molt ben cuidat i amb un afegit en R+D+I, d’investigació i desenvolupament. Per això en À Punt, i tots els valencians i les valencianes, hem d’estar orgullosos de poder col·laborar i poder implantar aquests productes en una cadena com la nostra que té un creixement exponencial important”, afegeix.

Héctor Viguer, director d’operacions de Brainstorm Multimedia destaca la importància de provar els seus productes en un entorn operatiu. “Tenim clients en tot el món i el nostre abast és global, però les oficines no tenen l’espai ni és un centre de producció diària de notícies o de programació. Poder provar en casa d’un client és necessari, perquè desenvolupem productes que s’han de testat des d’un control de realització. La sinergia és fonamental perquè tenim el desenvolupament ací, és molt important que una televisió de nivell puga provar les nostres ferramentes i la possibilitat que siga és molt positiu tant per a À Punt com per a nosaltres”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram