El 2022, À Punt Mèdia va ingressar 3.042.257 euros, un augment superior al 30% respecte de l’exercici anterior. La corporació pública recorda que el contracte programa fixava l’objectiu de facturació en 2 milions per al 2022, i que per a l’actual any són 2.250.000 euros.

Del conjunt d’ingressos d’À Punt, 2,986 milions corresponen a la publicitat, vora un 32% més que el 2021. Des del 2019, la facturació publicitària del mitjà ha crescut el 142,5%.

À Punt ressalta que els ingressos per publicitat presenten creixements per damunt del 30% en els suports que comercialitza: televisió, ràdio i web. Dels tres, destaca especialment el canal digital, que ha duplicat la facturació.

“Aquests tres anys seguits amb creixements entre el 30 i el 40% és un reflex dels bons resultats que la publicitat en À Punt reporta als anunciants”, destaca Alfred Costa, director general del mitjà. “Aquest balanç ens demostra que À Punt és un suport publicitari essencial per a les empreses valencianes”, subratlla.