Durant els primers sis mesos de 2021, À Punt Mèdia ha incrementat un 75% la facturació respecte a les xifres de l’any passat. Així, el mitjà ha facturat més de 850.000 euros de gener a juny, quan durant el mateix període de 2020 en va ingressar 489.941.

À punt destaca que enguany ha incorporat 65 anunciants nous, i que el 57% de la facturació prové de clients valencians. També que el creixement es produeix tant en la ràdio com al web i la televisió.

El mitjà públic ressalta que l’increment de la seva facturació està 60 punts per sobre de les previsions del mercat estatal, que se situen al voltant del 15% per al 2021, segons diversos estudis d’agències de mitjans.

Amb aquests resultats, el departament de publicitat d’À Punt Mèdia preveu que se superaran àmpliament les previsions d’igualar les xifres de l’any passat, si la crisi de la Covid-19 i el seu impacte sobre l’economia remeten, tal com sembla.

À Punt destaca que la penetració de la seva marca en la societat valenciana “és un fet”, cosa que també es reflecteix en el “creixement exponencial” de les audiències.