
Òscar Tramoyeres és l’actual presentador d’‘Atrapa’m si pots’ [foto: À Punt].
Al llarg d’aquests gairebé set anys i mig, el concurs ha anat evolucionant de la mà de diferents presentadors: el primer va ser Eugeni Alemany (2018-2021), després Carolina Ferre el va liderar durant una temporada (2021-2022), i l’actual Òscar Tramoyeres. Fins al moment ja s’han repartit prop de 600.000 euros en premis.
À Punt emet Atrapa’m si pots de dilluns a divendres a les 15.30 h. A banda dels 1.500 programes diaris, el concurs també ha emès 171 programes de cap de setmana i 27 especials en prime time. En total, doncs, acumula 1.698 emissions.
El format d’Atrapa’m si pots ha estat adaptat en onze televisions autonòmiques, i en el cas d’À Punt està produït per València Imagina Televisió (de Mediapro).


