À Punt Mèdia i les universitats valencianes han posat en marxa la sisena edició del Talent Audiovisual Universitari, Pitching Universitats Valencianes-Sector Audiovisual, que se celebrarà el 5 de juny a la Universitat Miguel Hernández d’Elx. L’objectiu de la iniciativa és detectar el talent creatiu de l’alumnat universitari i posar-lo en contacte amb el sector audiovisual, tant privat com públic.

La convocatòria s’adreça a l’alumnat que cursi o hagi cursat els dos darrers anys estudis de grau o màster de l’àmbit de la comunicació i l’audiovisual als centres coorganitzadors: Universitat de València, Universitat Politècnica de València, Universitat d’Alacant, Universitat Jaume I de Castelló, Universitat CEU Cardenal Herrera i Universitat Miguel Hernández.

Es pot participar en sis categories: ficció, no-ficció, formats televisius, noves finestres, programes de ràdio i pòdcasts, i branded content i comunicació institucional. El termini per presentar treballs finalitza el 12 de maig.

La comissió organitzadora seleccionarà un màxim de deu projectes finalistes. En la selecció, es valorarà especialment l’originalitat, la novetat, la qualitat formal i el tractament narratiu.

L’alumnat presentarà els projectes finalistes el 5 de juny davant una taula formada per professionals del sector audiovisual. La jornada es completarà amb les reunions bilaterals presencials entre els equips dels projectes i les productores interessades.

En la primera edició del Pitching de l’Audiovisual Valencià es van implicar 91 alumnes amb 22 projectes; l’any següent van participar un total 156 estudiants amb 46 projectes; en la tercera edició van ser 184 alumnes i 45 projectes; en la quarta, 151 alumnes i 38 projectes, i l’any passat s’hi van implicar 111 estudiants amb 31 projectes.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram