El Español ha posat en marxa el digital De Alicante, en una aposta pel periodisme de proximitat local i provincial fonamentat en els mateixos principis fundacionals del digital fundat i dirigit per Pedro J. Ramírez.

L’editora de la nova capçalera és Obelisco Digital (Vandal, Quincemil i Treintayseis), societat gallega participada per Pablo Grandío, i s’emmarca en el projecte d’expansió territorial d’El Español.

Aquest abril, el mitjà ha tancat sengles operacions a Castella-la Manxa i Castella i Lleó amb la seva entrada en l’accionariat d’El Digital CLM i NoticiasCYL, respectivament, dos portals ja existents. En el cas d’Alacant, el mitjà arrenca des de zero.

Pedro J. Ramírez assenyala que el llançament de De Alicante és un pas “molt important” en el desenvolupament territorial d’El Español, ja que “és una província amb una tradició liberal i amb un gran potencial empresarial”.

“Hem reunit un gran equip professional liderat per Héctor Férnandez que serà capaç de juntar el millor del bon periodisme de sempre amb totes les possibilitats de desenvolupament que ofereix la tecnologia. Comptem a més amb l’experiència de Pablo Grandío, artífex el gran èxit de Quincemil i Treintayseis, líders en la premsa gallega”, ha apuntat.

“Amb De Alicante esperem oferir un nou punt de vista informatiu, combinant periodisme rigorós amb continguts diferents i disruptius”, assenyala Pablo Grandío. “L’experiència que l’equip d’Obelisc Digital ha obtingut durant dos anys d’èxits a Galícia en combinació amb el talentós equip liderat per Héctor Fernández ens fa esperar el millor d’aquesta nova aventura”, afegeix.

L’equip de l’edició alacantina d’El Español està format per Héctor Fernández com a delegat; Sergio Sampedro, redactor en cap; Emilio Martínez, responsable de les notícies comarcals; Miquel Hernandis, responsable de la informació cultural i d’oci, i Andrea Reinosa, encarregada dels continguts socials.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram