El 2020, À Punt Mèdia va facturar 1,6 milions d’euros, un increment del 30% respecte l’exercici anterior. Els ingressos aconseguits l’any passat pel mitjà públic han superat les previsions inicials, que eren d’1,4 milions, tot i el context de crisi econòmica per l’impacte de la pandèmia de la Covid-19.

“À Punt Mèdia és un suport publicitari ideal en les estratègies de màrqueting de les empreses valencianes, i és d’agrair la confiança que depositen en nosaltres”, assenyala el seu director general, Alfred Costa. “Els resultats mostren l’acceptació progressiva per part de la societat valenciana i la consolidació del projecte d’À Punt. I en aquest cas, són les empreses valencianes i nacionals les que ho confirmen”, afegeix.

La direcció del mitjà entén que la progressiva implementació d’À Punt en la societat valenciana i la identificació de l’audiència amb els continguts de proximitat que ofereix “ha permès que el mercat publicitari reconega el valor dels mitjans públics per a impulsar els seus productes”. Els 1,6 milions facturats el 2020 van provenir de 239 anunciants, dels quals 122 nous.