La campanya per anunciar la tornada de la sèrie L’Alqueria Blanca d’À Punt Mèdia, desenvolupada amb l’agència Fluor Lifestyle i Lola Cinema, ha estat doblement distingida en la 15a edició del Festival Internacional de la Publicitat Independent d’Iberoamèrica. En concret, ha rebut els premis de bronze en les categories de Campanya digital i Comunicació eficient.

Aquests dos guardons se sumen als quatre que la promoció de L’Alqueria Blanca ja havia rebut amb anterioritat: tres als premis de publicitat Wina de Dubai i un als Inspirational de Madrid.

“Aquesta campanya transmèdia està enfocada a un públic heterogeni. D’una banda als teleespectadors que ja eren fans de la sèrie en l’altra època, i d’altra a un públic més jove que ara l’ha descoberta i li ha enganxat”, explica Benjamín Marín, director de comunicació i màrqueting d’À Punt. “Això ha sigut possible gràcies a la creativitat i a les accions multicanal que han construït una campanya exitosa reconeguda mundialment”, afegeix.

Ximo Pérez, productor executiu L’Alqueria, celebra que “una producció local arribe a premis tan globals, de la mateixa manera que hem aconseguit que la qualitat de la sèrie tant en guió com tècnicament estiga a l’altura de la de les grans plataformes”. Segons ell, la promoció conjunta entre À Punt, Lola i Fluor “ha estat a l’altura del repte”.

Per la seva part, Eduardo Prádanos, fundador i director creatiu de Fluor Lifestyle, dona les gràcies a À Punt i Lola Cinema “per demostrar conjuntament que és possible crear relats mobilitzadors que repercutisquen directament en els resultats de les empreses i marques”.