L’Associació de Mitjans Digitals de la Comunitat Valenciana ha renovat la seva junta directiva amb l’objectiu de donar un salt qualitatiu en la defensa dels interessos dels seus associats i en la capacitat d’influència de l’entitat, a més d’enfortir el sector.

El nou president de l’AMDComVal és Miguel Miró, director general de Valencia Plaza, que substitueix en el càrrec Manuel Furió, director d’Hortanoticias, que segueix en la junta com a vicepresident estratègic.

La nova directiva es completa amb el vicepresident primer i secretari Javier Ruiz (ComarcalCV); el vicepresident de màrqueting i relacions públiques Javier Burgos (Eldiariocv); el vicepresident econòmic i tresorer Javier Furió (NoticiasCV), i els vocals Santiago Calaforra (Actualitat Valenciana), Ximo Tirado (Castellón Información), Carlos López (Medios de La Marina), José Antonio Belchí (Globalón), Santi Sanchis (Periòdic d’Ontinyent) i Silvia Tormo (El Meridiano).

Durant el proper mandat de quatre anys, l’AMDComVal vol promoure un espai comunicacional valencià basat en la defensa de la generació d’informació i continguts com a indústria i en el suport als mitjans.

“Ja estem en un món totalment digitalitzat, tot és digital, per això volem convertir l’associació en alguna cosa més que una associació de mitjans digitals. Treballarem per integrar l’associació en una organització que ens permeti defensar els drets de les empreses que componen l’AMDComVal, així com del sector en el seu conjunt”, apunta Miguel Miró.

La nova junta també treballarà en la cerca de sinergies entre els associats per desenvolupar pràctiques i accions comunes, fomentar la seva viabilitat econòmica, i millorar l’oferta de continguts informatius, així com la seva qualitat i projecció social.