La televisió d’À Punt Mèdia va registrar el 2021 un 3,4% de quota de pantalla mitjana, un increment de quatre dècimes respecte de l’any anterior. Per a la cadena pública del País Valencia, aquest creixement “la consolida com a alternativa a les televisions generalistes”.

Les audiències d’À Punt no han parat de créixer des de que Kantar Media va començar a mesurar les seves audiències, l’octubre de 2018 (quatre mesos després de l’inici d’emissions).

En concret, va registrar un share de l’1,3% de mitjana el 2018 (els darrers tres mesos); l’any següent va pujar al 2,1%; el 2020 al 3%, i l’any que hem deixat enrere ha crescut fins al 3,4%.

Des d’À Punt es destaca que els registres de l’any passat “s’acosten a l’audiència de Canal 9 l’any que va tancar” (el 2013, amb un 4,1%). En aquest sentit, subratlla que aleshores “existia un mercat audiovisual menys competitiu i [Canal 9] comptava amb una realitat pressupostària tres vegades major”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram