El diari digital València Extra endega el curs amb un redisseny integral, inclosa la pròpia capçalera, i la incorporació de noves firmes convidades i nous continguts. Amb el nou disseny, es busca una major llegibilitat en els diferents dispositius, així com reforçar l’aposta per la informació de proximitat.

Pel que fa als nous continguts, la setmana del 9 d’octubre llançarà Sona Cultura, un podcast presentat per la periodista Amàlia Garrigós, que repassarà l’oferta cultural amb una periodicitat setmanal. El primer podcast del mitjà estarà accessible a través del seu web i a les principals plataformes sonores.

A més, València Extra donarà suport al projecte Diàlegs, el canal de YouTube de la periodista Emma Tomàs. Així, cada dijous estrenarà al seu web un nou capítol per reforçar la seva visibilitat.

Comunitat de lectors

Per altra banda, València Extra posarà en marxa una comunitat de lectors amb tres modalitats. Una és la subscripció gratuïta, amb la qual les persones usuàries rebran el butlletí diari, que estrena disseny, i permetrà interactuar amb el diari a través de comentaris i observacions en les diferents peces informatives.

La subscripció mensual, amb un cost de 4,95 euros, inclou també continguts exclusius, a més de l’accés a sortejos especials i altres ofertes. I la subscripció anual, per 49,50 euros, que suma la resta d’avantatges i la recepció de la revista Extra, a més de l’estalvi de dos mesos.