La companyia tecnològica Adsmurai ha posat en marxa el Programa de partners, una iniciativa que busca forjar relacions sòlides amb agències de màrqueting digital. El servei està pensat perquè les agències millorin la seva eficiència operativa, optimitzin les seves estratègies publicitàries i accedeixin a recursos formatius estratègics, i també el desenvolupament dels seus clients.

Mitjançant l’Adsmurai Marketing Platform, les agències poden controlar pressupostos, gestionar estructures publicitàries i prendre decisions basades en dades per planificar campanyes, adaptant-se a les canviants condicions del merat i optimitzant el rendiment.

“A Adsmurai entenem les complexitats i desafiaments a què s’enfronten aquestes agències diàriament. Per això, hem creat un Programa de partners dissenyat per ser una aliança clau en el seu dia a dia”, assenyala Oriol Solé, responsable de producte de la companyia tecnològica.

“La col·laboració i l’empoderament han desenvolupat un paper fonamental en la nostra estratègia per al llançament del Programa de partners”, apunta Liticia Vioque, estratega de nous productes de negoci a Adsmurai.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram