Foto: betevé

Anna Cuyàs s’ha incorporat a betevé com a nova directora del departament de màrqueting i vendes, una àrea creada recentment en el marc de la nova etapa de transformació endegada per la directora del mitjà, Georgina Ferri, .

Des d’aquest nou càrrec, Cuyàs serà la responsable de l’estratègia de màrqueting, brànding i comunicació, la creació de comunitat, el desenvolupament comercial i la captació d’ingressos per a les diferents finestres de betevé: televisió, ràdio i digital.

A més, té l’encàrrec de liderar l’estratègia de producte i de creixement sostingut de l’audiència, així com la consolidació de la marca betevé i l’impuls de la diversificació de fonts d’ingressos.

“La meva trajectòria sempre ha estat centrada a posar l’usuari al centre i construir estratègies al voltant d’això. El meu objectiu és aportar tota aquesta experiència al desenvolupament comercial i la creació de comunitat en aquesta nova etapa de transformació de la cadena”, ha afirmat Cuyàs en el seu primer dia a betevé.

Experiència a ElNacional.cat i l’Ara

Anna Cuyàs s’incorpora a betevé després d’haver superat un concurs públic convocat per Informació i Comunicació de Barcelona, l’empresa municipal gestora del mitjà.

Des de gener de 2025, Cuyàs havia estat directora d’audiències i estratègia digital d’ElNacional.cat, i anteriorment havia treballat durant gairebé set anys al diari Ara (on va coincidir amb Georgina Ferri), els darrers tres com a cap de producte i creixement.

Georgina Ferri: “Vull convertir betevé en el mitjà de referència de la Barcelona metropolitana”
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram