Rafael Navarro i Raquel Valero, cofundadors de PlayFilm [foto: Atresmedia].

Atresmedia ha realitzat una inversió estratègica a l’start-up tecnològica PlayFilm i es converteix en el primer soci industrial de l’empresa tecnològica especialitzada en performance màrqueting, per darrere dels dos socis fundadors, Raquel Valero i Rafael Navarro. L’operació s’emmarca en l’aspiració del grup de comunicació de liderar el nou context publicitari digital a Espanya.

PlayFilm ofereix un format que mescla vídeo interactiu i intel·ligència artificial. Es tracta d’una tecnologia desenvolupada ad hoc per connectar la publicitat digital dels grans anunciants directament amb les seves vendes.

“El nostre objectiu és que els nostres anunciants aconsegueixin més clients amb les campanyes de publicitat digital”, explica Raquel Valero, cofundadora i consellera delegada de PlayFilm. “Això ho fem a través d’una tecnologia automatitzada de captació i processament de dades que genera impactes en els principals mitjans digitals i els converteix en vendes, i a més ho fem dins dels marcs reguladors i fent ús més ètic de les dades dels usuaris”, subratlla.

“Nosaltres no som una agència, som un soci tecnològic que ha de passar processos d’integració en sistemes i validacions de compliance, i lògicament a les grans empreses no els és fàcil confiar aquest tipus de processos a empreses petites”, apunta Rafael Navarro, cofundador de PlayFilm i responsable de desenvolupament de negoci. “Unir-nos a una marca tan consolidada en el mercat com la d’Atresmedia ens dota de la credibilitat necessària perquè els grans anunciants acabin confiant en la nostra solució i d’aquesta manera agilitzar definitivament els nostres processos comercials”, afegeix.

“Per a Atresmedia aquesta inversió suposa reforçar la seva estratègia de diversificació d’ingressos i negocis, entrant en un segment, el performance màrqueting, que tindrà un fort creixement en els propers anys”, assenyala Víctor Martínez-Monge, director d’estratègia, innovació i desenvolupament corporatiu del grup. “Aquesta unió es produeix en un moment crucial de l’evolució de PlayFilm en què s’espera que el seu negoci escali els propers anys”, rebla.

Les accions adquirides per Atresmedia pertanyien a Angels Capital, la firma d’inversió del president de Mercadona, Juan Roig, que redueix la seva participació en la companyia, però sense sortir-ne. La voluntat del grup de comunicació és acompanyar PlayFilm en la següent etapa d’evolució i creixement en els propers anys tant a nivell estatal com internacional.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram