Atresmedia ha realitzat una inversió corporativa en l’agència Digital Marketing for Humans (DM4H) per tal de continuar creixent en el sector del màrqueting d’influencers, on ja tenia presència amb una participació en l’agència Human to Human (H2H).

Segons assenyala el grup de comunicació, amb aquesta operació gestionaria més del 30% del mercat de la inversió de màrqueting d’influencers a Espanya.

DMH4 és una agència boutique de comunicació digital fundada el 2019 a Barcelona per Gemma Sánchez i Lorena Pazos. Atresmedia assenyala que DM4H comparteix amb H2H i també amb el grup els seus principals valors diferencials: enfocament analític, creativitat, servei al client, transparència i innovació de solucions digitals per als seus clients i marques.

“Amb DM4H reforcem de manera notable la nostra posició de lideratge en el sector del màrqueting d’influencers, que ja teníem amb l’agència líder del mercat, H2H, afegint la creativitat i els valors diferencials que ofereix DM4H als seus clients, així com serveis addicionals sobre xarxes socials”, destaca José Miguel García-Gasco, director general d’Atresmedia Publicidad.

“Aquesta inversió corporativa reforça l’estratègia de diversificació dels nostres ingressos i d’oferir als anunciants la major capacitat de productes i solucions digitals per poder arribar a la seva audiència de la millor manera”, afegeix.

“És un orgull formar part del grup Atresmedia juntament amb H2H, per així poder reforçar el posicionament en l’àrea digital, augmentar les sinergies corporatives i poder establir les bases de l’influencer màrqueting des de l’honestedat, la creativitat i la relació a llarg termini, una cosa que sempre hem defensat i que no és la norma general al sector”, apunten Gemma Sánchez i Lorena Pazos, les màximes responsables de DM4H.

“Per H2H és, sens dubte, una gran notícia, ja que reforça la nostra posició de lideratge en el mercat, i això és una cosa de la qual podran beneficiar-se tots els nostres clients”, celebra Luis Díaz, fundador i director general d’H2H.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram