L’agència Canela ha posat en marxa Studio, una nova unitat de negoci per reforçar i millorar la seva actual oferta de serveis audiovisuals, creativitat i disseny. Amb el seu llançament, la companyia oferirà serveis d’àudio, branding, disseny, vídeo i disseny web, estant present en totes les etapes del procés creatiu: des de la consultoria, el concepte i el disseny fins a la implementació.  

Des de Canela expliquen que la constant transformació del sector de la comunicació requereix una adaptació continua per part d’agències, marques i mitjans. I amb Studio busca maximitzar l’eficàcia de les campanyes de comunicació dels seus clients des d’una perspectiva basada en el poder del disseny i l’audiovisual amb un equip específic.  

La responsable de la nova unitat és Arantxa Aguilera, directora de les àrees B2B, corporativa i digital de Canela, qui juntament amb Sarai Carcedo liderarà un equip format inicialment per quatre persones. “El disseny i la comunicació audiovisual ja no són una opció a l’hora de treballar sobre un concepte creatiu. Actualment, qualsevol campanya ha de comptar amb una imatge de marca pròpia i estar acompanyada d’un conjunt de materials gràfics i multimèdia per captar l’atenció de tota mena d’audiències en múltiples formats”, indica Aguilera. “Des de presentacions, infografies o imatges per a xarxes socials fins a dissenys offline, maquetació i retoc fotogràfic, tot pot contribuir a construir una estratègia de comunicació eficaç”, afegeix. 

Així doncs, amb la posada en marxa d’Studio, Canela vol reforçar un servei que ja oferia als clients, creant una unitat de negoci amb el seu propi branding i una estructura independent que treballarà de forma transversal amb la resta de departaments.  

“Canela ha evolucionat des del primer dia per detectar tendències i poder donar resposta a les necessitats dels clients”, explica la seva fundadora i directora, Deborah Gray. “Amb Studio, fem un pas més en la nostra oferta de serveis, però amb la solidesa d’una agència amb més de quinze anys d’experiència”.