IAB Spain ha elegit com a nou president Carlos Sánchez Castillo, soci i conseller delegat de Be A Lion, filial de Mediaset España, i que exercirà el càrrec fins al juliol de 2025. El fins ara vicepresident relleva Jesús Carrera, qui va assumir el càrrec l’any passat com a director digital de Vocento, i que a finals de mes deixa el grup de comunicació.

La vacant deixada per Carlos Sánchez en la vicepresidència d’IAB Spain l’ocuparà Rafael Martínez, director digital d’IKI Media, mentre que la tresoreria l’assumeix Mikel Lekaroz, CEO d’Adbibo Technologies/Next14.

La resta de la junta continua formada per la secretària Gema Núñez (Google Spain) i els vocals Ana María Alonso (MásOrange), César Alonso (Telefónica), David Bravo (Reetmo Media), Julio Manso (Illumin), Manuel Castro (Prisa Media), Mario Torija (LiveRamp), Plácido Balmaseda del Campo (Wemass), Ricardo Molero (Publicis), Ruth Blanch (Alkemy) i Victoria Ducournau (Havas Media Group).

Manuel Castro presideix la comissió de mitjans digitals

Per altra banda, Manuel Castro, director de monetització i negoci digital de Prisa Media, ha estat escollit president de la comissió de mitjans digitals d’IAB Spain.

El propòsit d’aquesta comissió és liderar i evolucionar l’ecosistema publicitari digital mitjançant la innovació tecnològica, l’optimització de la cadena de subministrament, i la promoció i l’evangelització d’estàndards de qualitat i transparència. L’objectiu final és construir un futur on la publicitat digital sigui “més eficient, segura i beneficiosa per a tothom”, afirma l’entitat.

La comissió de mitjans digitals està formada per 20minutos, Atresmedia, Axel Springer, El Economista, ElNacional.cat, elDiario.es, Godó Strategies, Hearst, Libertad Digital, Prensa Ibérica, Prisa Media, Programmatic Spain, Publiespaña, The Monetise, Unidad Editorial, Vocento i Webedia.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram