Ogilvy Spain ha incorporat Carlos Vidal com a cap d’influència de l’agència. Amb més de 20 anys d’experiència en el món de la publicitat i la comunicació, Vidal prové d’Equipo Singular.

La seva trajectòria professional va començar en el departament de comptes, però aviat es va introduir al món del màrqueting d’influència i les relacions públiques, una especialització que l’ha portat a treballar amb marques com LVMH, Inditex, Zalando, ProNovias, H&M, Netflix i Grupo Tendam, entre d’altres.

A més, Carlos Vidal és col·laborador en mitjans de comunicació com la revista Viajar, El Confidencial, El Periódico de España, Vanitatis i Condé Nast Traveler.

“La feina d’una agència de PR ha anat creixent, integrant disciplines i afegint-ne de noves. De les relacions amb els mitjans com a centre de l’activitat, hem anat creixent cap a la gestió de reputacions digitals, als esdeveniments, la comunicació interna, als plans de sostenibilitat… Ara la disciplina imparable és la relacionada amb el màrqueting d’influencers”, assenyala Elvis Santos, chief PR & influence officer d’Ogilvy.

“La sofisticació d’aquesta feina és cada vegada més gran”, destaca Santos, i afegeix: “Amb l’arribada de Carlos aportem un coneixement i una posició al sector que ens ajudarà a créixer, ja que els tres principals atributs que busquen els clients a l’hora d’escollir una agència, segons el darrer informe de Scopen, ja els tenim: creativitat, coneixement i mesurament/data”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram