El Disseny Hub Barcelona acull de nou el Festival ADCE, trobada de la indústria de la publicitat i el disseny organitzada per l’associació Art Directors Club of Europe que reunirà creatius de tot el món dijous 30 de novembre i divendres 1 de desembre. En la seva desena edició, l’esdeveniment porta per lema Agents del canvi, amb un programa centrat a afrontar els desafinaments del sector amb noves solucions creatives.

El festival inclou conferències, espais de networking i tallers, entre altres activitats. Enguany, per primera vegada, l’ADCE s’incorpora a la xarxa internacional The One Club for Creativity, amb seu a Nova York, per tal de promoure la creativitat europea més enllà del continent, de manera que l’esdeveniment és més global.

“Els creatius poden ser criticats per ser agents del caos, però enguany, el festival celebrarà el seu paper com a agents del canvi; tant dins de la indústria com d’altres espais, aconseguint fins i tot persuadir i controlar al caos per a generar canvis en el treball, la indústria i més enllà”, assenyala Wesley ter Haar, comissari del festival i cofundador de MediaMonks.

Durant el festival també s’anunciaran als guanyadors de la 32a edició dels ADCE Awards, els guardons europeus de disseny i publicitat oberts a obres que ja hagin guanyat concursos estatals de la indústria creativa. Enguany s’han presentat un 963 propostes de 28 països. Les guanyadores es donaran a conèixer divendres 1 de desembre.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram