El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha obert la convocatòria per presentar campanyes i accions als Premis Impacte 2023, que se celebraran el 8 de juny a Sitges. El termini per presentar candidatures finalitza el 15 de maig.

Amb motiu del 25è aniversari del Col·legi, s’han renovat les categories dels guardons, tot mantenint l’objectiu de distingir el major impacte causat amb accions de màrqueting i comunicació sobre la societat durant el darrer any, i afegint un reconeixement als professionals més destacats de la professió.

En concret, en l’àrea de campanyes i accions s’estableixen deu noves categories. La presidenta del jurat serà Iolanda Casalà, cap d’estratègia de McCann Barcelona i vicedegana de publicitat del Col·legi. Cada categoria comptarà amb un jurat integrat per quatre professionals que valorarà les candidatures.

D’altra banda, els Premis Impacte incorporen reconeixements que valoraran l’aportació que persones físiques hagin realitzat durant el darrer any en els diferents àmbits que abasta el Col·legi, amb la junta de govern com a jurat. Les deu categories dedicades als professionals, són: corporate communicator; marquetinià/na; estratega de marca; estratega de mitjans; creatiu/va; gestor/a de clients; creador/a productor/a de continguts digitals; desenvolupador/a o responsable de data/tecnologia; Premi Universitats al talent jove, i Premi d’Honor 2023.

Premis i Nit del Màrqueting i la Comunicació

Els Premis Impacte 2023 estan dirigits per Carles Ortet, fundador i CEO de l’agència Zoopa i vicedegà d’innovació en continguts i producció del Col·legi, i Miquel Campmany, director de màrqueting de Nestle España i degà del Col·legi.

L’acte de lliurament se celebrarà al Teatre Prado de Sitges el 8 de juny conduït per l’actor i presentador televisiu Arturo Valls. Tot seguit, tindrà lloc la Nit del Màrqueting i la Comunicació als jardins del Prado, amb sopar i actes de reconeixement i actuacions. La vetllada finalitzarà amb una festa final al xiringuito La Iguana de la platja.

Les entrades per assistir als Premis Impacte i la Nit del Màrqueting i la Comunicació tenen un cost de 25 euros per a membres del Col·legi i de 35 euros per a la resta.

L’esdeveniment se celebrarà en el marc de la vuitena edició del festival d’innovació en comunicació Sitges Next, que tindrà lloc els dies 7 i 8 de juny.

Comunicació 21 és media partner dels Premis Impacte 2023.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram