El nou comitè d’innovació (foto: Col·legi del Màrqueting i la Comunicació).

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha reactivat el seu comitè d’innovació, format per professionals i empreses vinculades a la tecnologia en l’àmbit del sector. En la reunió mantinguda aquest dimarts, es va escollir com a nou president Carles Ortet, fundador de Zoopa, que substitueix Víctor Gutiérrez, chief strategy officer a Mediacom i president de l’APG Spain. 

L’objectiu del nou comitè d’innovació, format per professionals de perfils diversos, és posar en valor, impulsar i fer visible l’ecosistema de la innovació a Catalunya. Per dur terme aquesta tasca, s’han definit les prioritats i les categories que es començaran a treballar, com són la intel·ligència artificial, la seguretat digital, les noves realitats, el web 3.0, el blockchain, la creativitat i els dispositius. 

El comitè d’innovació del Col·legi es tornarà a reunir al juliol per compartir feines i seguir concretant i avançant en els projectes definits. L’òrgan està obert a la participació de col·legiats i representants de socis corporatius de l’entitat amb perfil ad hoc segons la temàtica.