El diari digital El Español i els seus mitjans associats han constituït Hathor Publicidad, una comercialitzadora que gestionarà en exclusiva la seva publicitat estatal i programàtica, i que també prestarà servei a tercers.

La creació de Hathor Publicidad és “un pas decisiu en la consolidació d’un projecte amb permanent vocació de lideratge a la premsa espanyola”, destaca Pedro J. Ramírez, fundador i director d’El Español.

La directora general de la nova comercialitzadora és Mamen Vázquez, de qui dependrà l’equip comercial encapçalat per Eva Peinado (publicitat), Prisca Dumas (programàtica i dades), María Luisa Rodríguez Bello (esdeveniments) i Julián Povedano (branded content). Tots els mitjans integrats compartiran un mateix servidor de publicitat per contribuir a l’eficiència de la comercialització conjunta.

El consell d’administració de Hathor Publicidad està format pel president Pedro J. Ramírez, la vicepresidenta Cruz Sánchez de Lara, i els vocals Juan Abarca i Mamen Vázquez en representació d’El Español. Com a vocals també consten Xavier Salvador (de Grupo Crónica Global), Lucas Fernández (Diario de Avisos) i Pablo Grandío (Obelisco Digital i Vandal).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram