Alba Vence, Àlex Gasulla, Alfonso García-Valenzuela, Germán Silva i Mathieu Felix, nous ponents confirmats.

La programació de la setena edició del festival d’innovació en comunicació Sitges Next va prenent forma amb l’anunci de cinc nous ponents: Germán Silva, CEO de Pink Lab; Àxel Gasulla, CEO de Domestic Data Streamers; Alba Vence, directora creativa de l’agència Lady Brava; Alfonso García-Valenzuela, CCO i CINO de Mediabrands Content Studio, i Mathieu Felix, CEO i director creatiu de TigreLab.

Els nous ponents s’afegeixen als anunciats la setmana passada: Edu Pou, fundador de Metacampus; Jorge Calleja, CCO de Meta Reality Labs, i Jordi Pont, director creatiu sènior EMEA de Nike.

El Sitges Next 2022 se celebrarà els dies 10 i 11 de novembre al Mercat Vell, el Palau de Maricel i la Fundació Stämpfli de la població del Garraf.

La propera setmana es completarà la programació del certamen, per segon any sota curació del publicista Enric Nel·lo, soci i director creatiu de Full Circle Karma.

El programa s’articularà en ponències, diàlegs i exposicions de casos d’èxit de professionals de les diferents disciplines de la comunicació, que abordaran diversos camps temàtics.