El 2026, el Gremi de Publicitat, Comunicació i Màrqueting celebrarà el seu centenari. Per commemorar l’efemèride, l’entitat està treballant en la preparació d’un programa d’activitats que pretenen fer un repàs a la seva trajectòria, i alhora reflexionar sobre l’evolució i el paper de la publicitat, la comunicació i el màrqueting en l’actualitat i el futur.

Per a la confecció del programa, el Gremi s’obre a la participació amb l’activació d’un correu electrònic específic on qui ho vulgui (professionals, empreses, entitats, institucions, ciutadania) pot aportar propostes i idees d’activitats per a la commemoració del centenari.

A més, el Gremi també fa una crida a enviar tota mena d’informació i documentació referent a la història de la publicitat a Catalunya (campanyes, espots, fotografies d’esdeveniments i agències, cartells, logotips, etc.) per tal de crear conjuntament un fons documental d’aquests 100 anys d’història.

D’aquesta manera, el Gremi vol reafirmar el seu vincle amb Catalunya i el conjunt d’agències del sector, i explicitar la voluntat que el centenari esdevingui “una fita de referència participativa i plural per al conjunt d’empreses” de la publicitat, la comunicació i el màrqueting.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram