Hugo Laborda, Jordi Aragonés, Judith Rubinat, Olga Martínez i Cinto Ajram [foto: Col·legi de Màrqueting i la Comunicació].

El Palau Robert de Barcelona ha acollit aquest dijous una nova sessió del cicle El Mirador Indiscret del Col·legi de Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, que en aquesta ocasió amb el títol De l’sponsorship al partnership: la clau de l’èxit dels patrocinis i centrat en l’àmbit dels esdeveniments esportius.

El nou Mirador Indiscret ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, responsable de patrocinis a Cupra Global; Judith Rubinat, managing director de NSN; Olga Martínez, corporate affairs & sustainability EMEA de Grupo Bimbo, i Cinto Ajram, fundador i CEO de CA Sports, amb moderació de Jordi Aragonés, fundador i CEO d’El Impacto Sponsorship.

Hugo Laborda ha explicat l’aposta de la marca Cupra pels patrocinis dels esdeveniments esportius amb l’objectiu de generar un gran impacte en la societat, i ha destacat la importància de lligar els valors que vol transmetre amb la marca de Barcelona. Seguint un dels objectius com és la generació d’emocions a través dels patrocinis, Laborda ha anunciat un nou esdeveniment per al 2025 amb una combinació de tecnologia i motor, a través del qual equips mixtos d’streamers i gamers podran competir virtualment generant expectació.

Per la seva part, Judith Rubinat ha parlat de com han canviat els patrocinis, passant de ser sponsorships a partnerships. Segons ha explicat, les marques ja no busquen solament visibilitat, ara volen estar involucrades i compartir i transmetre els seus valors a través de l’esdeveniment per aconseguir els objectius detectats com a oportunitats. Rubinat també ha destacat la importància de la renovació dels patrocinis, perquè la seva activació costa molt, però l’objectiu principal ha de ser la continuïtat d’aquests.

Tot seguit, Olga Martínez ha parlat de la importància del compromís amb la societat a través d’un esdeveniment com la Cursa de la Mercè i així poder impulsar el propòsit de Bimbo: “alimentar un món millor”. Martínez ha destacat la importància de portar patrocinis des de l’àmbit de la comunicació corporativa creant xarxa i col·laboracions a partir dels valors de l’esdeveniment i de la marca.

Finalment, Cinto Ajram ha parlat de l’impacte que la Copa Amèrica tindrà per aBarcelona i les marques patrocinadores. Segons ha dit, es tracta del tercer esdeveniment amb més impacte al món per darrere dels Jocs Olímpics i el Mundial de Futbol. Així, s’estima que tindrà més de 3 milions d’assistents i més de 1.400 milions d’espectadors, la qual cosa significa una oportunitat única per als patrocinadors de l’esdeveniment, ha subratllat.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram