La desena edició de la trobada Zoom Marques del Clúster Audiovisual de Catalunya posarà al centre del debat la intel·ligència artificial com a eina clau per a la comunicació de marques. La sessió tindrà lloc dimarts 9 de maig, a les 10 h, a la seu de Foment del Treball a Barcelona.

David Lahoz, product strategist de Tappx, s’encarregarà d’introduir la sessió, mostrant una bateria de solucions d’IA que les marques ja estan utilitzant, entre elles les d’edició de vídeo automatitzada, solucions de product placement virtual, l’optimització del posicionament SEO i la personalització de les campanyes.

Posteriorment, hi haurà una taula rodona amb Albert Giménez, business development manager de Wildbytes; Josep M. Ganyet, CEO de Mortensen i professor de la Universitat Pompeu Fabra, i Ramon Arteman, director de Metropolitana, moderats per Bibiana Ballbè, CEO de TheCreative.

La intel·ligència artificial és transversal a tot el procés de les campanyes de comunicació de marques: creació, producció, postproducció i emissió. Ens trobem davant d’una oportunitat o d’una amenaça pel sector?, es plantejarà a la taula.

Zoom Marques és el punt de trobada anual impulsat pel Clúster dirigit professionals de la publicitat, directors de comunicació, responsables de comunicació corporativa, màrqueting i agents destacats del sector audiovisual. El seu objectiu és reflexionar i analitzar innovacions i tendències disruptives en el panorama audiovisual, comunicatiu i publicitari.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram