Elia Méndez Bravo ha estat nomenada nova directora general de la Federació d’Empreses de Publicitat i Comunicació, la FEDE, en substitució de David Torrejón, que es prejubila després de sis anys en el càrrec. Fins a finals d’any, Méndez es mantindrà de manera transitòria també al capdavant de la MMA Spain, l’Associació de Màrqueting Mòbil d’Espanya, responsabilitat que exerceix des de 2015.

Per al president de la Federació, José Carlos Gutiérrez, la seva incorporació suposa “un pas endavant en el procés d’enfortiment de la FEDE i de la seva adaptació a les noves realitats del mercat”.

“El camí iniciat amb la incorporació de David Torrejón”, continua Gutiérrez, “segueix la seva construcció, afegint amb Elia Méndez nous valors i fortaleses que ens faran ser cada cop més representatius del mercat de la publicitat i la comunicació, i tendir més ponts amb altres associacions per ser més forts i aconseguir el reconeixement que ens correspon”.

Elia Méndez acumula més de 30 anys d’experiència en llocs directius en entorns de publicitat i màrqueting, en projectes de digitalització, així com en àmbits relacionats amb els recursos humans, principalment en empreses anunciants. El 2012 va fundar una consultora especialitzada en formació i projectes d’ajuda en transformació digital per a pimes, i participa en diversos projectes formatius i de consultoria com a professional independent.