El hòlding tecnològic ISP Digital l’any passat va registrar uns ingressos nets de 105 milions d’euros, tot i que van pujar fins als 121,1 milions si es tenen en compte els ingressos proforma. Amb aquesta darrera xifra, els ingressos van ser un 36% superiors als assolits el 2020 per la companyia presidida per Ferran Rodés.

La diferència en les xifres d’ingressos es deu a què l’any passat a Mèxic hi va haver un canvi de legislació i ara són els mitjans els que facturen directament als clients d’ISP per tal d’augmentar la transparència en el sector, informa Dircomfidencial.

Gran part del creixement d’ISP l’any passat va venir de la divisió de digital media trading (compra i planificació de mitjans, màrqueting de continguts i performance), que va aportar una facturació de 115 milions d’euros, un augment del 82%.

A més distància quant al pes en el compte de resultats se situen les divisions de tecnologia de màrqueting i serveis (16,5 milions) i la de publishing (7,3 milions).

La contribució del mercat europeu als ingressos d’ISP ha caigut fins al 20% (nou punts menys que el 2020), mentre que s’ha incrementat el d’Estats Units fins al 46% i de Llatinoamèrica amb el 34%.