El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya va lliurar dijous al vespre els Premis Impacte que distingeixen els projectes, campanyes i accions que més han impactat la societat catalana en el darrer any. Es tracta del màxim reconeixement que atorga el Col·legi al talent de professionals, agències, marques i empreses del sector.

La cerimònia, conduïda pel periodista Llucià Ferrer, va posar el seu èmfasi en l’impacte positiu que generen les accions de comunicació publicitària i corporativa, així com de màrqueting d’empreses i institucions de Catalunya.

Enguany, els Premis Impacte han premiat campanyes i accions de LLYC, Ogilvy, La Casa de Carlota, Full Circle Karma, After i Vertically. A més, s’han atorgat els nous guardons Talent Internacional a Jordi Pont i Talent Jove a Alex Krieger Ollé. Finalment, durant la vetllada es va reconèixer Toni Segarra com a Membre d’Honor del Col·legi.

La cerimònia dels Premis Impacte va comptar amb l’assistència del secretari de Mitjans de Comunicació i Difusió de la Generalitat, Oriol Duran.

Palmarès Dels Premis Impacte 2022

Sostenibilitat

  • Or: Bihar, elegir el mañana / Client: Fundación BBK / Agència: LLYC
  • Plata: The Nothing Included Wristband / Client: Tropic Feel / Agència: Full Circle Karma
  • Bronze: La pluja no la controles / Client: Generalitat de Catalunya / Agència: Vitamine! CIA_BCN

Social

  • Or: Cartes sobre la taula / Client: Fundació Vicki Bernadet / Agència: Ogilvy Barcelona
  • Plata: Transparentes / Client: Fundación 26 de Diciembre / Agència: Fundación LLYC
  • Plata: La Casa de Carlota / Agència: La Casa de Carlota
  • Bronze: Ya llegó la hora / Client: Fundación Anaed – Hospital Universitari Vall D’hebrón / Agència: Daristoteles
  • Bronze: Només és progrés si progressem tots / Client: Fundació “la Caixa” / Agència: Oriol Villar

Diversitat

  • Or: La Casa de Carlota / Agència: La Casa de Carlota
  • Plata: No mires para otro lado / Client: Open Arms / Agència: Putos Modernos
  • Bronze: La gala más in / Client: Fundación Grupo SIFU / Agència: La Chincheta Comunicació

Tecnologia

  • Or: Happy Colour to You / Client: Audi / Agència: Ogilvy
  • Plata: El primer metaverso rural / Client: Fundació “la Caixa” – Educaixa / Agència: Prodigioso Volcán
  • Bronze: Bar manager / Client i producció: Damm

Comercial

  • Or: The Nothing Included Wristband / Client: Tropic Feel / Agència: Full Circle Karma
    Plata: Reposterapia / Client: Azucarera & Fundación Grandes Amigos / Agència: La Buena
  • Bronze: Más raro que / Client: El Perro Verde / Agència: McCann
  • Bronze: Donald Lau / Client: Audi / Agència: Ogilvy Barcelona

Corporatiu

  • Or: Canonades infinites / Client: Agbar / Agència: After
  • Plata: La gala més in / Client: Fundació Grupo SIFU / Agència: La Chincheta Comunicació
  • Plata: 60è aniversari de la Fundació Aspros / Client: Fundació Aspros / Agència: Oma
  • Bronze: Hoy sí me puedo levantar / Client: Almirall / Agència: Tinkle

Internacional

  • Or: Wheelzzz / Client: Wheelzzz / Agència: Vertically
  • Plata: Is This #Tous? / Client: Tous / Agència: Adsmurai
  • Bronze: 3D Outdoor / Agència: BCN Visuals

Talent Internacional

  • Jordi Pont, director creatiu sènior EMAE de Nike

Talent Jove

  • Alex Krieger Ollé

Membre d’Honor del Col·legi

  • Toni Segarra, fundador i director creatiu d’Alegre Roca

Enguany, el director dels Premis Impacte ha estat Carlos Ortet, fundador i CEO de l’agència Zoopa, i vicedegà d’innovació en continguts i producció del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.