El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha donat a conèixer el membres del jurat dels Premis Impacte 2022, que en aquesta edició han augmentat el nombre de categories, les quals tenen com a objectiu posar en valor l’impacte que les accions, projectes o campanyes hagin tingut sobre la societat catalana.

Cadascuna de les nou categories comptarà amb un jurat especialitzat integrat per cinc professionals de diferents perfils. En cada modalitat hi ha un padrí o padrina que s’encarregarrà de coordinar el grup i vetllar pel compliment dels criteris establerts per l’organització.

Els membres dels jurats dels Premis Impacte 2022, són (el primer de cada categoria és el padrí o padrina):

  • Social: José María Batalla (Roman/La Casa de Carlota), Mireia Seoane (Godó Strategies), Montse Blanco (Fundació la Caixa), Maggie Riojano (Social Maggie) i Mercè Balañà (Ulled Comunicació).
  • Sostenibilitat: Ximo Villalba (freelance), Jordi Sanz (Clear Chanel), Anna Canela (Imagin Planet), Natalia Prats (freelance) i Carolina García (Heura).
  • Diversitat: Paul Fleming (BCN Virtual), Naiara Chaler (Áticco), Eugènia Gaisan (Port Aventura), Esther Carreras (La Fageda) i Rosa Maria Valls (Consultora Pharma).
  • Tecnologia: Jordi Capdevila (Seedtag), Xavi Fisa (Lavinia), Miguel Cano (Seat), Carlota Gatius (202 Digital Reputation) i Daniel Rocafort (Visyon).
  • Comercial: Noelia Fernández (Ogilvy), Pepe Arenas (PlayGround), Roger Sendra (Dentsu), Marta Bargalló (Contrapunto BBDO) i Anna Domènech (El Periódico).
  • Corporatiu: Gabriel Martínez (Banc Sabadell), Roser Tiana (Interprofit), Mònica Bassas (Tinkle), Xavier Gispert (Cellnex) i Emili Rousaud (Factor Energía).
  • Internacional: Sandra Jiménez (ACCIÓ), Josep Maria Tribó (AcuityAds), Alexia Herms (Stradivarius), Pau Roca (Pepsico) i Imma Haro (LLYC).
  • Talent internacional: Juan Carlos Jiménez (Puma), Rubén Ferreiro (Viko/Elogia), Aleix Satorras (Evil Love), Mireia de la Torre (Imagina Digital) i Daniel Reyes (CCMA).
  • Talent jove: Jordi Font (Creatingrem), Albert Martínez (Hotels Riu), Raúl Gassol (AYTTM), Jorge Luna (Lukhiar) i Arnau Cuenca (freelance).

El termini per presentar candidatures resta obert fins al 13 d’octubre.

Finalment, a banda d’aquestes categories, la junta del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació concedirà el Premi d’Honor a un professional destacat del sector.

Els Premis Impacte tindran lloc el 3 de novembre amb la mateixa fórmula de l’anterior edició, amb dues parts diferenciades: un programa de conferències al matí a El Hub del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, i el lliurament dels guardons a la tarda al CosmoCaixa. A continuació, es recuperarà la festa sectorial per tancar la jornada.

Enguany, el director dels Premis Impacte és Carlos Ortet, fundador i CEO de l’agència Zoopa, i vicedegà d’innovació en continguts i producció del Col·legi.