Els Premis Impacte, els guardons del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, han programat per al 26 d’octubre vinent un seguit de ponències i debats amb experts del sector, previs al lliurament dels guardons. La inauguració anirà a càrrec de la degana del Col·legi, Rosa Romà, i el director dels Premis Impacte 2021, Miquel Campmany.

La jornada comptarà amb tres ponències i quatre taules de debat. La ponència inaugural tindrà a Google com a protagonista (9.30 h), abordarà la revolució audiovisual de la multinacional tecnològica, i anirà a càrrec del seu media director, Luis Marqués.

Les altres dues ponències, són: Posa el teu dircom a dirigir el negoci de dades (12.45 h), a càrrec de Genís Roca (especialista en processos de transformació empresarial, desenvolupament del negoci i cultura digital), i Podem pensar diferent? (13.15 h), que oferirà Núria Serrano (brand and creative strategy consultant).

Les quatre taules de debat, són:

  • Innovació tecnològica experimental (10 h), moderada per Jaime de Haro (director general d’IP Mark) amb la participació de Jordi Sáez (CEO de Clear Channel), Pere Pérez (CEO de Visyon), Jorge Luna (CEO de Luckhiar) i Eva Illa (Magic Park Lloret i Drifting Lloret).
  • Els continguts: motor essencial per a l’acceleració del sector (10.30 h), amb la participació d’Oscar Iniesta (soci director sènior de LLYC) i dos professionals més pendents de confirmació. Serà moderat per Pablo de Porcioles (deputy general manager de Godó Strategies).
  • Agències, react or die (11.45 h), moderada per Sergi Nebot (director de la Revista Ctrl Publicidad), amb la participació de Víctor Gutiérrez (president d’APG Spain), Carles Ortet (CEO fundador de Zoopa) i Eva Conesa (partner i ECD de Twoelf).
  • Marques 4.0 (12.15 h), amb la participació d’Albert Puig (dircom de RIU Hotels), Xavier Berneda (CEO de Munich) i Marta Gil (directora de màrqueting i digital de Brico Depôt), moderat per David Centol (editor del Grup Comunicació 21).

La jornada tindrà lloc al Hub del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya. S’han previst dues modalitats d’assistència amb inscripció prèvia: presencial i virtual.

Premis renovats

Els Premis Impacte 2021 han renovat les categories, que són les següents:

  • Comercial – Qualsevol acció comercial impulsada per una idea creativa capaç de captivar el consumidor.
  • Social – Idees d’èxit darrere d’un projecte social i cultural que hagin tingut la capacitat d’impactar en l’àmbit social.
  • Sostenibilitat – Accions comunicatives i de màrqueting que garanteixin l’equilibri del creixement econòmic i la defensa del medi ambient i el benestar social.
  • Diversitat – Les accions que promoguin de millor manera els valors i la conscienciació social sobre la diversitat cultural, ètnica, lingüística, sexual o funcional.
  • Tecnologia – Idees innovadores aplicades al desenvolupament de productes i a la transformació empresarial.

Una altra novetat serà l’especialització dels jurats per a cada categoria, formats per tres professionals provinents de marques, agències, mitjans, start-ups, màrqueting digital, tecnologia, entorn acadèmic, etc. A més, cada jurat comptarà amb la figura d’un padrí que actuarà d’ambaixador del premi corresponent.

A més dels Premis Impacte, la junta del Col·legi atorgarà la distinció de Membre d’Honor a una persona que destaqui per la seva trajectòria, forma de pensar i d’actuar, pels projectes que lidera i la creativitat que transpira. Així mateix, concedirà el Premi Jove Talent amb l’objectiu d’impulsar la carrera professional dels joves en l’àmbit del màrqueting i la comunicació.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram