RBA ha incorporat Enrique Blanc com a conseller delegat de la seva divisió comercial, per tal de consolidar i enfortir l’oferta de les revistes del grup en aquest àmbit. La voluntat és oferir a anunciants i agències solucions de comunicació integrals i cada cop “més innovadores, atractives i amb valor afegit”, assenyalen des d’RBA Publiventas.

Blanc liderarà un equip de més de 35 persones encapçalat per Ariadna Hernández, directora general d’RBA Publiventas. El directiu té l’encàrrec d’impulsar les operacions comercials tant a nivell estatal com internacional de totes les capçaleres, webs i canals digitals de la divisió de revistes.

Actualment, el catàleg de revistes del grup està format per 26 publicacions en paper a més de les seves versions digitals, entre les quals Lecturas, Semana, El Mueble, National Geographic o Saber Vivir.

En els darrers tres anys, Enrique Blanc ha estat director de l’oficina de CMVocento a Catalunya. Anteriorment havia estat director d’estratègia digital i programàtica a Grupo Zeta / Prensa Ibérica (2016-2020), director de vendes digitals de Zeta (2014-2015) i cap de vendes d’anuncis digitals a Catalunya d’Unidad Editorial (2009-2014).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram