Les empreses de tecnologia publicitària SunMedia, Rich Audience i AdPone han llançat al mercat EXTE, un “punt de trobada” entre tecnologia creativitat i mitjans. La nova marca és el resultat de la integració de les tres adtech pertanyents a SunMedia Group. L’objectiu és convertir-se en el grup de tecnologia publicitària de referència en solucions open web a nivell internacional.

“EXTE és la materialització d’una idea que sempre hem tingut des del començament de les converses entre les tres empreses. Ens aboquem a generar solucions i serveis que permetin, tant als compradors com als venedors, obtenir un millor ROI i adaptar-se amb facilitat a les últimes tendències del mercat”, afirma Fernando García, que exercirà com a conseller delegat d’EXTE.

D’entrada, el grup presenta tres eines sorgides de la integració: EXTE markets (per desenvolupar el propi ecosistema de web obert programàtic), EXTE ai (tecnologia avançada d’aprenentatge automàtic d’EXTE) i EXTE studio (orientada a la creativitat i la innovació). La previsió és llançar set solucions més abans de final d’any per ajudar anunciants, agències i editors en les seves necessitats publicitàries.

La integració de les tres empreses també implica l’assimilació dels respectius equips de treball, presents en 19 oficines (entre les quals a Barcelona i Sabadell) de 15 països i amb una plantilla de més de 300 persones.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram