L’agència de comunicació i afers públics Grayling ha incorporat Eduardo Ferrer Puig al consell assessor a Espanya. Com a conseller no executiu, Ferrer Puig proporcionarà a la consultora orientació estratègica i experiència en la presa de decisions, la gestió de projectes i en transformació. A més, participarà en la definició i desenvolupament del pla estratègic de Grayling.

Ferrer és el primer conseller no executiu del consell assessor que Grayling anirà conformant els propers mesos, el qual estarà format per quatre professionals de diferents camps. L’objectiu és impulsar una nova fase de creixement i consolidació en el mercat espanyol. El consell assessor treballarà en estreta col·laboració amb l’equip executiu de la companyia per oferir orientació estratègica, assessorament tàctic i perspectives innovadores.

“Eduardo Ferrer compta amb una trajectòria professional solvent, de més de 30 anys, sempre en funcions directives vinculades amb la comunicació, la publicitat, el màrqueting i el posicionament de marca”, destaca Eduardo Fuentes, conseller delegat de Grayling España.

“És un gran coneixedor de les tendències del mercat, la competència i les oportunitats emergents. Això, sumat a la seva àmplia xarxa de contactes, el converteixen en un perfil òptim per ajudar-nos a donar continuïtat a la nostra senda de creixement i assegurar-nos que estructurem les propostes i serveis més estratègics i innovadors en el competitiu món de la comunicació i els afers públics”, rebla.

Trajectòria

Actualment, Eduardo Ferrer Puig és conseller delegat i cofundador d’SLIMOp Space, i president i cofundador d’Aeronautics & Space Hub d’IESE Alumni.

Anteriorment ha estat director general adjunt de l’agència Roman (2018-2021); fundador i CEO de la consultora Nanocom (2007-2018); gerent de comunicació, publicitat, promoció, patrocini, relacions públiques i protocol de Retevisión (1999-2002), i director de publicitat i comunicació de Pioneer Electronics (1987-1999), entre d’altres.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram