Nou pas en el procés de transformació d’Havas Media Network España, després del recent nomenament de Jorge Irizar com a conseller delegat. La divisió especialitzada en mitjans del grup Havas ha introduït canvis en l’estructura de direcció amb una nova organització interna, en una aposta per un model més operatiu, àgil i flexible centrat en el client, per tal d’oferir un servei més competitiu.

A partir d’ara, Havas Media Network s’organitzarà en base a quatre àrees estratègiques: clients, productes, operacions i negociació, les quals estaran liderades respectivament per Óscar Dorda, Ben Evans, Carmen Valdés i Manuel de la Fuente, professionals amb anys de trajectòria a la companyia.

En la nova estructura, la gestió de les seves agències de mitjans (Havas Media, Arena Media, Proximia, Havas International i Difusió y Audiencias) es mantindrà de manera independent.

El nou comitè operatiu el completen Álvaro García, director financer d’Havas a Espanya i Portugal per a les divisions de mèdia i creative; Enrique Escalante, responsable de l’àrea de persones i talent; Alfonso González Callejas, director d’estratègia; Ferran Juaní, director d’Havas International i Proximia, i Lola Poza, directora d’operacions.

“Busquem accelerar la nostra estratègia de transformació amb una nova estructura més àgil i flexible, sota el lideratge de Jorge Irizar, amb l’objectiu principal d’aconseguir l’excel·lència en el servei que oferim, amb els nostres clients en el centre de tota la nostra activitat”, va assenyalar aquest dijous Alfonso Rodés, president d’Havas España, en la presentació de la nova organització.

“A HMN España comptem amb totes les eines necessàries per aconseguir grans èxits: un equip compromès, motivat, jove i de gran talent, 100% enfocat a client. La nostra stack tecnològica (Converged) que és líder en el mercat. I una capacitat de consultoria i execució única en data, e-commerce, contingut i entreteniment”, afirmava Jorge Irizar.

“Tot això amb l’objectiu d’optimitzar totes les nostres estratègies i execucions amb més proximitat i millor comprensió del negoci del client, mesurant i alineant tota la nostra activitat amb els KPI dels nostres anunciants”, afegia el nou consell delegat d’Havas Media Network.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram