Ana Picó, general manager, i Marta Bueno, cap de digital PR [foto: d’Havas PR].

L’agència de comunicació i relacions públiques Havas PR ha llançat Sway a Espanya, una divisió especialitzada per a la gestió de campanyes end to end amb influenciadors. Després de vuit anys treballant aquestes estratègies des d’Havas PR, Sway comença a operar entenent el màrqueting d’influència des de l’estratègia, l’anàlisi de dades i la creativitat.

“A Havas PR fa anys que treballem el màrqueting d’influenciador amb més de 100 clients i campanyes a les nostres esquenes. Aquest era el següent pas natural per professionalitzar encara més el nostre equip expert, amb una metodologia i eines potents i amb tot el saber fer de la nostra xarxa internacional”, assenyala Ana Picó, general manager d’Havas PR a Espanya.

Amb el llançament d’Sway, Havas PR dona resposta a l’increment de la inversió dels clients en campanyes de màrqueting d’influenciadors.

“Cada vegada són més les marques que estan adaptant la seva estratègia general i les seves comunicacions per incloure campanyes significatives amb influencers”, afirma James Wright, conseller delegat mundial del Grup Red Havas i president mundial de l’Havas PR Global Collective.

“Alguns, fins i tot, posen el màrqueting d’influencers en primer pla, reconeixent-lo com un canal de màrqueting complet. Ja no es tracta només d’una col·laboració amb una contraprestació: les marques estan construint relacions a llarg termini amb influencers que defensen els seus missatges i el seu experiència”, rebla.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram