L’oficina de Barcelona d’IPG Mediabrands reforça el seu equip incorporant Nuria Montero Teixidor, qui assumeix el càrrec de cap de perspectives, anàlisi i estratègia. També farà d’enllaç entre les oficines de Madrid i Barcelona per implementar projectes de forma transversal.

A més, Montero serà la responsable d’entendre el consumidor a través de les dades i els senyals que té l’empresa, liderar la posada en marxa d’estudis ad-hoc, coordinar l’enfoc i l’elaboració d’informes de tendències, implementar el marc de medició, i desenvolupar enfocaments d’investigació en new business. Nestlé, Tous, Honda i Wallapop són alguns dels clients d’IPG Mediabrands amb qui treballarà Montero.

“Estic molt il·lusionada d’iniciar una nova etapa a IPG Mediabrands. Les agències de mitjans són, cada cop més, un partner fonamental de les marques per connectar amb els seus consumidors i guanyar presència en un entorn altament fragmentat i competitiu”, ha dit.

Nuria Montero compta amb una experiència internacional de 15 anys en el sector de gran consum. Després de treballar a P&G (A&A) va fer el salt al Regne Unit per incorporar-se a Unilever, on va estar-s’hi set anys. De tornada a Barcelona, va incorporar-se a Reckitt Benckiser, i ara a IPG Mediabrands.

La directora del departament deperspectives, anàlisi i estratègia d’IPG Mediabrands, Mapi Merchanten, assegura que aquesta incorporació “és un exemple més de l’aposta pel talent, buscant un perfil únic i diferenciador que sumi i aporti qualitat en el nostre departament. Dit d’una altra manera, comptar amb la Nuria aquí eixampla la personalitat d’un equip multidisciplinari format per enginyers, economistes, publicistes, matemàtics i sociòlegs, i fa que es consolidi l’oficina de Barcelona”.

El director general d’IPG Mediabrandsa Barcelona, Oriol Arjona, diu que Montero “té una dilatada experiència i un ampli coneixement en investigació, perspectives i estratègia de grans marques des del prisma ‘de client’, per la qual cosa estic convençut que la seva aportació serà fonamental per a oferir solucions a les empreses amb què treballem”.