Daniel Sánchez Llibre i David Colomer [foto: Foment del Treball].

El grup d’agències de comunicació i mitjans IPG Mediabrands (UM, Initiative, Kinesso i MBCS) s’ha incorporat com a soci de Foment del Treball. L’objectiu de l’associació se centra a posar la seva experiència en comunicació, màrqueting i publicitat al servei de l’ecosistema empresarial català. D’aquesta manera, IPG Mediabrands reforça la “ferma aposta” pel seu desenvolupament a Catalunya, així com el “compromís” amb el sector dels mitjans, el màrqueting i la comunicació, assenyalen en un comunicat.

“Aquesta associació amb Foment del Treball reflecteix el nostre compromís per ser un actor clau en la comprensió i la recerca de solucions als desafiaments empresarials futurs”, destaca Oriol Arjona, director general d’IPG Mediabrands. “El nostre rol a la indústria de la comunicació, els mitjans i la publicitat ens brinda una perspectiva única en l’economia i la societat”, apunta el directiu del grup que aixopluga UM, Initiative, Kinesso i MBCS.

“Aquesta aliança amb un actor global com IPG Mediabrands enforteix el sector dels mitjans, el màrqueting i la comunicació de Catalunya. Una indústria que està sabent adaptar-se als reptes constants de la digitalització, i que compta amb bones expectatives d’evolució”, assenyala Josep Sánchez Llibre, president de Foment del Treball.

“Catalunya és una font de creixement i creació d’ocupació per a IPG en l’última dècada. El nostre model d’agència, amb recursos i serveis plens basats a Barcelona, ​​ha estat molt acceptat pel teixit empresarial i les marques catalanes”, remarca David Colomer, conseller delegat d’IPG Mediabrands Iberia i Italia. “És el moment de posar a disposició de Foment i els seus associats la nostra experiència i capacitats per continuar contribuint positivament al progrés de l’economia espanyola en una plaça tan prioritària com és Catalunya”, rebla.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram