El hòlding de màrqueting cognitiu ISP Digital va tancar el 2021 amb un benefici net de 5,4 milions d’euros, una millora respecte a les pèrdues d’1,7 milions de l’exercici anterior, tenint en compte la integració d’Antevenio i Rebold.

A més, el grup presidit per Ferran Rodés l’any passat va registrar un benefici d’explotació de 5,1 milions, quan el 2020 van ser 2 milions. ISPD va registrar uns ingressos nets de 121,7 milions proforma, un increment del 36% respecte dels 89,5 milions de l’any anterior.

“Aquests resultats confirmen la nostra capacitat per avançar-nos a les necessitats dels clients en un entorn tan desafiant com l’actual”, assenyala la consellera delegada d’ISPD, Andrea Monge. “La fortalesa financera i la diversitat de productes, així com les inversions i els processos d’integració que hem anat realitzant ens fan esperar un reforçament del nostre lideratge, ajudant les marques a través de la tecnologia a entendre millor què motiva les decisions dels consumidors”, afegeix.

En un comunicat, ISPD destaca que ha iniciat el nou any amb una “sòlida posició financera”, amb 20,1 milions d’euros de caixa, enfront els 9,1 milions al tancament de 2020, i un deute financer net de 9,6 milions.

Nova etapa de creixement

Després de la fusió d’Antevenio i Rebold, ISPD es prepara per a “un nou període de creixement” basat en la seva missió de connectar persones i marques.

El nou enfocament estratègic d’ISPD se centra a oferir més coneixement a les marques sobre les necessitats dels consumidors. En aquest sentit, recorda que, per complir amb aquesta visió, el setembre de 2021 va adquirir Happyfication, empresa nord-americana d’intel·ligència de dades i màrqueting cognitiu.

Així, ISPD continua buscant noves oportunitats de creixement mitjançant joint ventures i inversions en projectes que permetin al grup crear valor per als clients ràpidament i amb el desenvolupament integral de solucions operatives.

“Assistim a una acceleració de la transformació digital en l’àmbit corporatiu a nivell global i hem demostrat que estem a l’avantguarda d’aquest procés. Han sorgit oportunitats de negoci que fins ara no existien i amb el nostre renovat posicionament corporatiu reforcem la relació amb els clients per acompanyar-los en aquest nou temps”, assenyala Fernando Rodés, president executiu d’ISPD.