La plataforma de pòdcasts iVoox ha llançat un sistema de repartiment econòmic basat en la inserció de publicitat dinàmica dins els àudios, un nou format que permetrà la venda de campanyes directes a través del seu marketplace AdVoices. Amb aquesta nova via d’ingressos, de moment en fase de proves, la companyia vol complementar els seus models per monetitzar els pòdcasts.

Amb aquest sistema, els creadors que publiquin els seus pòdcasts a iVoox podran rebre diners per la publicitat inserida en els seus episodies tant en la mateixa plataforma com en d’altres (Spotify , Google Podcast o Apple Podcasts). D’aquesta manera, a més de contractar ressenyes, mencions o episodis dedicats, els anunciants podran difondre falques d’àudio en pòdcasts concrets a totes les plataformes on els creadors distribueixin el seu contingut.

En aquesta primera fase d’implementació, els anuncis s’afegiran en els continguts “de manera no intrusiva per a l’oient”. Un cop acabada la prova pilot, iVoox incorporarà una funcionalitat que permeti als creadors triar el punt exacte on afegir la publicitat.

“En una primera etapa estem fent proves afegint anuncis en àudio provinents de xarxes publicitàries, amb l’objectiu d’optimitzar configuracions i fill rates que ens permetin acabar venent campanyes directes per als pòdcasts”, explica Juan Ignacio Solera, fundador d’iVoox.

Es tracta, doncs, d’una combinació d’ingressos per als creadors: d’una banda, els que provinguin d’anuncis directes a través d’AdVoices, i de l’altra la publicitat programàtica de xarxes, a l’estil de YouTube.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram