Ogilvy Barcelona ha incorporat Jordi Torrents Cruz com a estrategic planning director de l’agència. Torrents arriba per liderar el departament d’estratègia juntament amb Ester Solana, strategy lead d’Ogilvy Barcelona, i reforçar les capacitats de l’agència en la creació de valor de marca.

Així doncs, Jordi Torrents torna al grup WPP, on va treballar abans de de fundar el 2009 Collaborabrands, agència de màrqueting estratègic en la qual continua com a soci.

Ordi Urbea, CEO d’Ogilvy Barcelona i vicepresident d’Ogilvy Spain, considera que el fitxatge de Torrents és una aposta clara per consolidar l’agència barcelonina com “un dels hubs més importants d’Ogilvy a nivell internacional. Estic convençut que tots els equips es veuran reforçats per la seva arribada i ens permetrà afrontar amb les màximes garanties tots els reptes de futur que s’entreveuen en l’horitzó”.

Per la seva part, Gemma Gutiérrez, directora general d’Ogilvy Barcelona, apunta que “com a agència sempre ens estem orientant, no només a fer, sinó en tota la faceta més de consultoria. La incorporació de Torrents va d’acord amb aquesta visió estratègica d’aportar valorar en el diagnòstic i en les recomanacions i en l’àmbit de marca, customer experience i transformació”.