El CEO d’Ogilvy Barcelona, Jordi Urbea, alerta que “les marques no en tindran prou en fer publicitat en el metavers. Heu d’aportar valor en aquests mons i als seus usuaris, no només a la publicitat”. Així ho va assegurar en una conferència a BizBarcelona, el saló de l’emprenedoria celebrat a la Fira de Barcelona.

El publicista català va advertir sobre la necessitat d’oferir una experiència única, diferent de l’habitual, per aconseguir que la irrupció de qualsevol marca en el metavers possibiliti resultats positius. Així, va reivindicar les oportunitats que ofereix el metarvers per a les pimes, i va assegurar que “replicar els models tradicionals que funcionen actualment serà un error per qualsevol marca”.

Urbea va traçar el paper que ha de jugar la publicitat i l’impacte amb els ciutadans amb l’aparició del metavers. I es va dirigir als assistents amb un missatge clar: “Tot i que el metavers es troba en una fase inicial, ara és el moment que poseu les bases de la vostra futura arribada”.

A més, Urbea veu la necessitat de “construir narratives que marquin les diferències” en un context en el qual es podrà “arribar a noves audiències i revitalitzar la percepció de la nostra marca”. Per això, Urbea creu que cal “construir una nova identitat en el metavers en lloc de traduir-la des del món real”.

El BizBarcelona, que enguany ha celebrat la 12a edició, es dedica a la reactivació de l’activitat empresarial i l’impuls de l’actitud emprenedora. Està dirigida al networking d’emprenedors, start-ups, grans empreses, pimes i autònoms.