Jungle21 ha adquirit l’agència d’innovació i disseny Lúcid amb l’objectiu d’ampliar les seves competències i incorporar un “pensament més industrial” al seu ecosistema creatiu, per tal de poder oferir als clients solucions conjuntes o unificades amb altres unitats del grup.

Lúcid va ser fundada a Barcelona fa una dècada per l’enginyer mecànic Pol A. Fantoba i el dissenyador industrial Marc Fabra. Formada per un equip multidisciplinari de 25 persones, l’agència se centra en el disseny de productes i experiències phygital, combinant el disseny industrial amb el digital i el desenvolupament tecnològic per crear productes, serveis i espais d’impacte positiu. Al llarg de la seva trajectòria ha estat reconeguda una quarantena de premis de disseny.

“Unir-nos a Jungle21 suposa per a nosaltres l’oportunitat de continuar creixent amb un potent ecosistema de talent creatiu”, assenyala Fantoba. “La creativitat ha estat i serà el nostre motor de creixement i J21 ens ofereix el context perfecte per continuar responent amb excel·lència a les demandes del mercat, els consumidors i del planeta”, afegeix.

“El disseny de productes i espais físics té i tindrà un paper molt rellevant en el negoci de l’experiència, gràcies al qual les marques connectaran més que mai amb el consumidor”, destaca Fabra.

“El nostre objectiu, des de la fundació de Jungle21, és aplicar la creativitat a tota la cadena de valor d’un negoci per ajudar-lo a créixer, i això inclou el disseny de productes físics i espais”, apunta Jacobo Pérez del Pulgar, cofundador i director d’ecosistema de J21. “Lúcid, a més de ser un referent a l’àmbit del disseny industrial, parteix d’una filosofia planet-centric i unes capacitats de disseny circular que sabem que és el camí que hem de recórrer”, rebla.

Amb una plantilla de 200 professionals, l’ecosistema del grup J21 està format per l’agència creativa PS21 (origen del projecte); la consultora de comunicació True; la consultora de disseny de productes i serveis digitals Redbility; l’agència digital ES3; la boutique creativa Pink; el laboratori cultural i disseny futurs Invisible; l’agència digital creativa Full Circle Karma; el projecte editorial Líbero, i ara també Lúcid.

Des del març passat, Jungle21 cotitza a Euronext París amb l’objectiu de continuar el seu procés d’expansió.