Jessica Martín, chief of staff de Jungle; David Morales, cofundador i director creatiu de BUM; Josep Maria Urgell, cofundador i director creatiu de BUM; Beatriz Arce, directora general de Jungle, i Agustín Vivancos, CEO de Jungle.

El grup Jungle ha adquirit l’agència BUM per incrementar el múscul creatiu a Barcelona i expandir la seva presència física a Catalunya. BUM s’incorpora a les noves oficines de Jungle al 22@, on compartirà espai amb les altres cinc companyies del grup amb seu a la capital catalana.

BUM va ser fundada fa 30 anys per David Morales Amorós i Josep Maria Urgell, i compta amb un equip de 17 professionals. L’agència és experta en conceptualització, estratègia i creativitat, així com en treballs per al sector públic, social i esportiu. L’empresa és responsable de campanyes com la popular Envàs on vas de l’Agència de Residus de Catalunya o la més recent Foc Off de la Generalitat.

“En Josep i jo vam començar a treballar junts amb la creativitat en el core del negoci i, 30 anys després, la integració a Jungle ens permetrà mantenir aquell esperit, però amb un augment qualitatiu de clients, i integrats en un equip que també entén la creativitat com un factor irrenunciable”, assenyala David Morales, director creatiu de BUM.

“Pertànyer a Jungle és com tenir un segell ISO que garanteix qualitat creativa”, apunta Josep Maria Urgell, director creatiu de l’agència barcelonina. “En els últims anys ens hem fet forts en el sector públic i, a partir d’ara, multiplicarem la nostra capacitat creativa, ens aproparem al sector privat i aproparem Jungle al sector públic”, afegeix.

Un grup en expansió

Amb aquesta nova adquisició, Jungle continua amb el seu procés d’expansió. A finals de 2023, el grup va estrenar oficines al 22@ per consolidar la seva presència a Barcelona, i promoure el treball en equip i l’intercanvi d’idees entre les agències amb seu a la ciutat: PS21 Barna, Lúcid, True i Redbility. Ara se’ls hi suma BUM.

L’ecosistema del grup el completen l’agència creativa PS21 (origen del projecte); la consultora de disseny de productes i serveis digitals Redbility; l’agència de màrqueting digital ES3; la boutique creativa Pink; el projecte editorial Líbero; l’agència especialitzada en futbol Líbero Creative Club; l’agència creativa MeMe; la companyia de disseny industrial Lúcid; la consultora tecnològica Milú, i el laboratori de disseny de futurs Invisible.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram