L’onzena edició de la trobada Zoom Marques del Clúster Audiovisual de Catalunya posa el focus en la comunicació de les empreses del sector de l’alimentació. La sessió tindrà lloc aquest dimecres 29 de maig, a les 10 h, a la seu de Foment del Treball a Barcelona.

L’activitat s’iniciarà amb la presentació de les deu principals tendències anuals sobre el sector, a càrrec de Marta Delgado del Río, account manager a Innova Market Insights.

A continuació s’ha programat una taula rodona amb la participació de Javier Coromina, d’Idilia Foods; Sophie Pagnon, de Veritas; Àngela Folguerola Llorca, d’Ametller Origen, i Lalo Agustina de La Menorquina.

L’11è Zoom Marques clourà amb la presentació de tres casos d’èxit: la campanya d’Aneto Natural, amb Ed Antoja (La Diferencia); la de Tabasco, a càrrec de Jejo Serra i Arnau Giol (We Are CP), i la de Señorío de Sarría, per Marc Vila (Knock).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram