La consultora digital Multiplica ha adquirit BeAgency per reforçar el seu posicionament en el mercat del màrqueting digital. Multiplica destaca que l’agència de publicitat creada el 2014 és experta en accelerar el rendiment de les marques (brand performance) i pionera en social live shopping. Amb la compra, l’equip directiu i la plantilla de BeAgency s’integren a la consultora.

A més, Micky Ribera, fins ara CEO de BeAgency, que assumeix la direcció de la unitat de negoci de Multiplica, i Rafa Ferrater, que continua com a director general, entren com a socis del grup Multiplica.

“En un moment en què és clau redefinir i impulsar lesexperiències digitals de les marques amb els seus clients, l’equip de BeAgency serà un actiu fonamental perquè Multiplica consolidi la seva oferta de màrqueting digital i ajudi les empreses a connectar amb els seus clients en l’entorn digital, amb una proposta de valor completa i cohesionada, que es complementa amb els serveis de les àrees d’estratègia, intelligence, data, experience i tech”, ha destacat David Boronat, president i fundador de Multiplica.

L’adquisició de BeAgency forma part de l’estratègia de creixement i expansió de Multiplica a tot el món. De fet, la consultora preveu continuar creixent més aquest any.