L’any passat, la inversió publicitària en el conjunt de l’Estat va ser de 5.693,5 milions d’euros, un increment del 4,3% respecte dels 5.456,4 milions registrats el 2021, segons InfoAdex. Amb tot, encara està un 4,4% per sota dels 5.957,7 milions de 2019.

El creixement es produeix en gairebé tots els àmbits, amb l’única excepció del mitjà televisiu, que registra una inversió publicitària de 1.731,8 milions (un 3,3% menys que el 2021).

Per la seva part, l’any passat la inversió va ser de 447,2 milions d’euros en ràdio (+7,7%); de 340 en diaris (+1,2%); 123,3 en revistes (+2,7%); 9,2 en dominicals (+2,1%); 350,2 en exterior (+20,9%), i de 21,1 milions en cinema (+68,9%).

Finalment, els ingressos publicitaris en digital van ser de 2.670,7 milions d’euros (+7,6%), dels quals 926,5 en cercadors (+6,1%), 1.016,8 milions en webs (+7,2%) i 727,4 en xarxes socials (+10,1%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram